תלונה חמורה נגד המורה מירב אלגרט מבית ספר הלל רמת גן

אוקטובר 2013 - המורה מירב אלגרט בית ספר הלל רמת גן - בין שטיפת מוח קיצונית להתקף פסיכוטי. המורה החלה להשתולל כאשר ראתה את האמא ל' של אחד מתלמידיה. מדובר באמא שלא ראתה את בנה כ- 5 שנים עקב מחדלי רשויות הרווחה. האמא ל' אשה נורמטיבית, עיתונאית, עובדת, ללא רבב. במקום לברר את רצונה של האמא החלה המורה מירב אלגרט פעלה בתוקפנות נגד האמא. להלן קטע תלונה של האמא ל' על התנהגותה הפרועה של המורה מירב אלגרט:

תחילת ציטוט


1.      התנהגות המורה מירב אלגרט, 'המחנכת' של בני א' מכיתה ו' – הדהימה וזעזעה אותי עד עמקי נשמתי. כפי שאפרט מיד - אין זה מן הראוי שתמשיך בתפקידה.
2.      לגוף העניין: המורה סירבה למסור לי מידע לגבי בני א' "והחליטה" כי יש נגדי צו הרחקה מביה"ס. כשביקשתי לראות את צו ההרחקה, החלה לצרוח באמוק "היא מקליטה אותי". לא היה ולא נברא. כאמור, לא קיים נגדי שום צו.
3.      אותה מורה, ניסתה להכניס את בני א', בכוח! לתוך רכבה הפרטי, וצעקה לבני "תרוץ, תברח, תברח". אותה מורה, שלא פגשה אותי עד היום, איננה מכירה אותי, התנהגה בצורה מכפירה ומזעזעת ממש, כאילו שקיבלה סמכויות ממשטרת ישראל או מגוף אכיפתי כלשהו, בעוד שאסור היה לה כלל להתערב. לו סברה אותה מורה, כי נעברה עבירה פלילית, שומה עליה לפנות למשטרה לקבל סעד, ובוודאי שלא לעשות דין לעצמה, ולהפריד ביני לבני. מה גם שניסיון הכנסת בני לרכבה הפרטי – פלילי ואסור.
4.      אני אימם אפוטרופוסתם הטבעית של ילדיי. אותה מורה, שהחליטה בצורה נפשעת ובניגוד לדין למנוע ממני לחבק את בני – היא בלתי ראויה.
5.      סבורני שלטובת מערכת החינוך, יהיה זה ראוי להעביר את המורה מתפקידה לאלתר. מדובר במורה שלכאורה אינה ראויה להיות מחנכת וסבורני שהמערכת תטיב לעשות אם תפעל לשם הגנה על תלמיד חסר ישע וככל שתעשה כן במהירות רבה כך יקטן הנזק.
6.      אני אימא מודאגת וכמובן שאעשה הכל, כדי שבני לא יסבול כתוצאה מהתנהגות של מורה שאינה ראויה לתפקידה.
7.      לאור כל האמור, נוכח חומרת הטענות, אני מבקשת כי תורה על מינוי מפקח חוקר שיחקור את המורה, ויבחן האם המורה ראויה להמשיך בתפקידה.

בכבוד רב,
ל'
לוטה:
החלטת השופט נפתלי שילה מאתמול 23/10/13

סוף ציטוט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה