בית ספר תיכון רבין כפר סבא - היועצת והמורים מוציאים שם רע לתלמידים ופוגעים בפרטיותם

תלמידים מביה"ס התיכון רבין בכפר סבא הפגינו היום במחאה על מסמך שהגיע אליהם בטעות, ובו חוות דעת של המורים על אופיים והתנהגותם של התלמידים – חוות דעת פוגעניות ומשפילות לדבריהם. אחת התלמידות בבית הספר: "אין מילים לתאר כמה שנפגעתי" , חדשות 2    | 11/03/13 



שערוריית חוות הדעת שפרסמו מורים בבית הספר התיכון רבין בכפר סבא מסרבת לדעוך. לאחר שהתלמידים קיימו היום הפגנה בכותלי בית הספר והמנהלת התנצלה באופן פומבי, גם מועצת התלמידים הארצית מגנה את המעשה וקובעת: "המעשה הוא בלתי חינוכי ביסודו". בשיחה עם חדשות 2 סיפרה אחת התלמידות בבית הספר: "אין מילים לתאר כמה נפגעתי".

"פוגע בי שמורים מרכלים על תלמידים ומדברים בשפה כזאת פוגענית על דברים שבכלל לא רלוונטיים", אומרת דניאל מיכאלי, עליה כתבו המורים כי "יש לה קטע עם בנים". חוות הדעת הפוגענית נגד מיכאלי "החלה משיחה פרטית עם היועצת". לדבריה, "חשבתי שאולי אני צריכה להיות יותר חברותית עם הבנות, כי קל לי יותר להסתדר עם הבנים בכיתה, אבל המורה לקחה את זה בצורה שלילית".

מיכאלי הוסיפה כי "מה שהמורים כתבו לא רלוונטי לטיול לפולין. חברה שלי אלרגית לדבורים, אבל לא רשמו את זה עליה. רשמו עליה שהיא שקרנית. אני לא חושבת שזה נעשה בכוונת תחילה, אבל אני כן חושבת שהמורים צריכים לקבל על הראש. אנחנו רק רוצים לקבל את הצדק שמגיע לנו. אני רוצה שזה יגיע למקומות הגבוהים ביותר, כדי שכולם יידעו מזה וילמדו מהטעויות שלהם".

מועצת התלמידים: "אחד האירועים המקוממים והמשפילים"

במועצת התלמידים הארצית הצטרפו היום למחאת התלמידים ופרסמו הודעה מיוחדת: "אנחנו מוצאים את המקרה החמור שאירע בתיכון בכפר סבא אחד האירועים המקוממים והמשפילים ביותר שעשויים לקרות לתלמיד במערכת החינוך. חשוב להדגיש שהטעות החינוכית של צוות המורים לא הייתה בשליחת המייל לתלמידים, אלא בעצם כתיבת חוות הדעת המבזות כלפיהם".

"מורים, המהווים מודל לחיקוי עבור תלמידיהם, לא יכולים להימצא מזלזלים בגסות בתלמידים מאחורי גבם. מעשה כזה הוא ביסודו בלתי חינוכי, ומצריך בדיקה שתרד לשורש העקרוני של התקלה, שטמון בצוות החינוכי. היום קיימו תלמידי תיכון אורט רבין מחאה כלפי צוות המורים ואנו כמובן תומכים במחאתם ומתייצבים מאחוריהם", כתבו.

צפו בהתנהגותה העילגת של דנה גולדנברג - יועצת בית ספר אלון בגבעתיים - טוענת שכפופה לפקידת הסעד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה