שי פירון שר החינוך - שטיפת מוח לפעוטות בציורים על השואה

שי פירון שר החינוך - ילדי הגנים ילמדו מה עבר על היהודים בגטו

לפני שבוע ימים שי פירון סיפר כי "לא מזמן נסעתי עם אברי גלעד, מנחה תוכנית לפולין והגענו לטקס נורא נורא חשוב במחנה סוביבור ונורא משעמם, אני לא ידעתי איך אשב שלוש שעות בקור אימים בשפה שאתה לא מבין, בפולנית, ואני צריך לשבת כמו השר בשורה הראשונה. אני אגיד לכם שדרך הילדים שלי ודרך המשפחה שלי... אני לא מתבייש אם צריך לקחת ריטלין או כדור כזה או אחר בימים מאוד מיוחדים. אני לא מתבייש באופן אישי להשתמש בכדור ריטלין".





התוכנית מעוררת המחלוקת של שר החינוך שי פירון.

ד"ר סוזי קגן, יועצת פסיכולוגית בכירה באוניברסיטת בר אילן אומרת:

"חוויה מאוד, מאוד קשה לא יושבת במוכנות הרגשית של הילד... בערך עד גיל עשר אין יכולת להבין שזה קרה בעבר. ילדים שפוגשים בשואה בגילאים הצעירים, יש אצלם עלייה ברמת החרדה".

אורה גולדהירש, פסיכולוגית התפתחותית קלינית של משרד החינוך אומרת:

"אנחנו רק מתווכים לילדים את המציאות ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, כיוון שהם חשופים לכל מיני אירועים בלתלי שגרתיים בסביבה שלהם. אנחנו אומרים להם שמדובר בתקופה מאוד רחוקה שהייתה מזמן, כשעוד לא הייתה לנו מדינה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה